Perakuan Pemerbadanan Syarikat MYMI1(SDN.BHD)


Ramai diantara kita salah angap Jika ada SSM itu adalah syarikat.. Sebenarnya kalau kita daftar lesen perniagaan iaitu SSM itu bukan kita Buka Syarikat. saya pun pada mulanya keliru,tapi bila dah banyak membaca sekarang saya pun dah tahu.

Ok ,mcm ni kalau kita pergi dekat SSM punya pejabat dan nak buat lesen perniagaan,kita pun daftar nama yang kita pilih contoh zeroglobal solution atau yang ada Enterprise. itu sebenarnya adalah lesen semata-mata dan kita belum lagi menubuhkan syarikat.

Contoh nama yang saya beri itu adalah nama perniagaan yang kita buat,kalau nak tubuhkan syarikat ianya mesti ada perkataan SDN.BHD seperti mana lesen mymi1 iaitu
MI1 Global SDN.BHD .

Bila ada perkataan SDN.BHD itu tanda perniagaan kita ditubuhkan dibawah nama syarikat yang kita pilih contoh Zeroglobal SDN.BHD. Anda anda tentu pasti kekuatan sesebuah perniagaan yang tubuhkan sayarikatkan.

Jadi apa yang saya nak bagi tahu MYMI1 adalah sebuah syarikat yang berdaftar dengan SSM dan ianya wujud dialam Nyata dan syarikat ini menjalankan perniagaan Produk keperluan masa kini iaitu Topup Global,ianya berkongsi keuntungan hasil keuntungan yang dibuat oleh syarikat.

Modal anda syarikat akan guna beli Kredit Topup Secara Bandle jadi ianya dapat dengan harga murah dan bila dijual ianya mengikut harga pasaran semasa,sebab itu ia mampu berkongsi keuntungan kepada kita semua.



Share this

Related Posts

Previous
Next Post »