Cara Zero Kos Bayar Utiliti Anda Setiap Bulan

peluangbiz4u 13:37
buat duit online,jana pendapatan pasif


Mejoriti kita hari ini pening memikirkan kos sara hidup yang semakin meningkat,bukan saja penduduk dibandar malah kesannya turut dirasai oleh mereka yang tinggal dikampung dan ianya termasuk lah saya sendiri.


Apa yang menjadi masalah, pendapatan yang kita dapat/gaji tidak seimbang dengan kenaikan kos sara hidup hari ini.Mejoriti kita yang kerja makan gaji ,kuasa membeli ada ketika hari pertama gaji dapat hinggalah seminggu dua,masuk je hujung bulan dah kering.

Mana taknya buat bayar bil elektrik,bil astro,bil postpaid,beli top up,belanja dapur,bayar loan rumah,loan kereta dll,ini sahaja dan berapa ratus atau ribu setiap bulan wajib kita belanja kan.semua ini benda keperluan dalam kehidupan kita.Sama juga macam saya pun.

Nak tak nak kene cari backup plan untuk tampung perbelanjaan ini kan.Dengan kata lain nak kene ada backup kewangan bagi bantu gaji yang kita terima setiap bulan.

jadi saya mula lah intai-intai peluang tambah pendapatan yang tumbuh macam cendawan selepas hujan.Tanya saje pakcik google,nanti di bagitau apa peluang yang ada.

Dalam saya dok godek-godek untuk cari peluang tambah pendapatan say terjumpa dengan satu peluang buat duit yang menarik,apa tak nya,dengan peluang ini saya dah tak perlu keluarkan duit gaji saya untuk bayar kos bil-bil seperti dalam gambar dekat atas tu,yang menariknya saya tetap dapat guna perkhidmatan itu.

Ok tak kalau anda dah tak perlu usik duit gaji untuk bayar :

  • bil postpaid
  • bil astro
  • bil elektrik
  • dapat top up untuk telco yang anda sedang guna
Kalau kata untuk Kos ini sahaja setiap bulan mencecah rm400 lebih selama ini,mulai sekarang anda tidak perlu bayar selama setahun lebih tetapi tetap boleh guna,ok tak!!

Duit untuk bayar Kos diatas ini dah boleh anda guna untuk simpan atau buat backup bayar benda lain kan.

Tapi saya nak bagi tau bukan itu sahaja kelebihannya,anda juga terpaksa terima pendapatan pasif SETIAP 10 HARI SEKALI dan ianya berkali-kali,duit akan masuk ke akaun bank anda secara automatik..

Disinilah saya nak berkongsi peluang ini dengan anda semua,supaya selepas ini untuk kos untiliti seperti diatas anda dah tak perlu keluarkan duit untuk bayar.

Kalau anda berminat dan serius nak tahu boleh lah whatsapp saya,
ni no whatsappnya - 017 496 8623,panggil je saya fazli


Related Incoming Search Item:-
  • Buat duit online
  • backup kewangan
  • cara jana wang online
  • peluang perniagaan online
  • buat duit online tanpa modal
  • janawang online









Share this

Related Posts

First